Negatieve publiciteit? Wat nu?

Het kan ook uw organisatie overkomen: negatieve publiciteit. De oorzaak hoeft niet altijd een ernstige gebeurtenis te zijn zoals brand, een zwaar ongeluk of fraude. Ook ontevreden leveranciers en (ex-) medewerkers kunnen aardig uit de school klappen en de media interesseren. In het afgelopen jaar hebben we in tientallen vrij ernstige casussen mogen adviseren.

Reputatieschade

Als er allerlei hele of halve onwaarheden worden verkondigd, onnodig grote woorden worden gebruikt of kwalijke intenties worden gesuggereerd, kan de reputatieschade enorm zijn. Meestal lukt het ons om het tij te keren en genoegdoening te bewerkstelligen.

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>